من معذرت می خوام از... بخاطر....
سلام
یکی از خوانندگان وبلاگ که ظاهرا از بچه های کلاس هم هستن یه پیشنهاد جالب دادن:
توی نظرات این پست شما میتونین با اسم یا بی اسم بیاین و از کسی که توی این 3 سال به هر دلیلی ناراحتش کردین و روتون نمیشه برین به خودش بگین، عذر خواهی کنین. ایده ی خوب و قابل تقدیریه؛ مخصوصا الان که توی شب های قدر و حلالیت طلبی هم هستیم. خب میتونیم شروع کنیم. اولیش رو من خودم میگم
من معذرت می خوام از همه ی بچه های کلاس بخاطر اینکه آدم خیلی پیله ای بودم
من معذرت می خوام از............ بخاطر اینکه..........
+ نوشته شده در شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت 0:22 توسط محمدرضا خدامی
|