سلام

یکی از خوانندگان وبلاگ که ظاهرا از بچه های کلاس هم هستن یه پیشنهاد جالب دادن:

توی نظرات این پست شما میتونین با اسم یا بی اسم بیاین و از کسی که توی این 3 سال به هر دلیلی ناراحتش کردین و روتون نمیشه برین به خودش بگین، عذر خواهی کنین. ایده ی خوب و قابل تقدیریه؛ مخصوصا الان که توی  شب های قدر و حلالیت طلبی هم هستیم. خب میتونیم شروع کنیم. اولیش رو من خودم میگم

من معذرت می خوام از همه ی بچه های کلاس بخاطر اینکه  آدم خیلی پیله ای بودم

من معذرت می خوام از............ بخاطر اینکه..........