دلنواز هاي من....
با عرض سلام خدمت دوستان و هم كلاسي هاي عزيز.
"دلنواز هاي من" ابتكار خودم بود تا بچه ها همديگه رو با آهنگ هاي تاپ مورد علاقه خودشون آشنا كنن. و نظر دوستاشونو در مورد آهنگ هايي كه گوش ميدن بدونن. از حدود يه ماه پيش در اين مورد با مدير وبلاگ صحبت كردم اما به دليل فاطميه گذاشتمش واسه بعد اين ايام. از بچه ها خواهش مي كنم كه در اين مورد همكاري كنن تا مثل پست هاي صندلي داغ واقعا داغ باشه و بمونه....![]()
خلاصه از همتون دعوت مي كنم كه شركت كنيد
اميدوارم نااميدم نكنيد... ![]()
قوانين اوليه اي گذاشته شده :
1. حداكثر 10 تا آهنگ گذاشته بشه تا فرد مجبور باشه بهترين آهنگ هايي رو كه گوش ميده بزاره
2. دوستاني كه ميخوان نظر بذارن در مورد آهنگ هاي گذاشته شده، حتما آهنگ رو به دقت چندين بار گوش بدن و بعد نظر بزارن، خلاصه كارشناسانه نظر بزاريد...![]()
براي آپلود كردن هم سايت هاي زياديه كه فكر نمي كنم مشكل خاصي وجود داشته باشه![]()
بازم اگه نظري داريد مطرح كنيد
خوشحال ميشم....![]()