پایان و آغازی دوباره...
سلام " عیدتون مبارک"
تعطیلات از نصفه گذشته و باز بوی شروع کلاس ها به مشام میرسه.نمی دونم قبل عید راجع به پایان و اغاز کلاسها که صحبت کردیم همه متوجه شدن یا نه چون ظاهرا خیلی از دوستان درجریان ادامه کللاسها تا بیست و سوم اسفند نبودن.لازمه اینجا بگم که طبق صحبتی که شد و بسیاری از دوستان بی توجه گذاشتن و رفتن و نظری ندادن قرارشد قبل تعطیلات تا ۲۳اسفند بریم که تموم شد و دیگه فعلا جای بحث نداره و بعد تعطیلات از ۱۹ فروردین بریم سرکلاس. حالا اگه کسی مخالفه یا نظر دیگه ای داره بسم الله.... منتظریم بشنویم.
ببخشین زیادی حرف زدم .
+ نوشته شده در سه شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۱ ساعت 7:40 توسط نرگس قهاری(نماینده)
|