عاقبت تعطیلی وسط ترم...
سلام
با توجه به اینکه این هفته تمامی کلاسهارو دو در کردیم هیچ کدوم از اساتید شاکی نشدن به جز استاد حل تمرین اصلاح.
و گفتند به اطلاع همگی دوستان برسونم که * هفته آینده مورخ ۲۸ آبانماه دو ساعت ۱۶تا ۱۸ ایشون تشریف میارن و چون یکم بگی نگی از دستمون عصبانی بودن گفتن آمادگی امتحان داشته باشن همگی*
لطفا هرکس که به وبلاگ سر زد و این پست رو خوند به بچه های دیگه هم بگه. مرسی
+ نوشته شده در دوشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت 13:9 توسط نرگس قهاری(نماینده)
|