21 سال پیش در چنین روزی
آقای محمد نمازی
و آقای جواد محبی به طور مشترک پا به عرصه گیتی گذاشتند
من به نمایندگی از همه ی بچه های 88 این روز به این 2 دوست بزرگوار تبریک می گم و آرزو می کنم آسمون روزهای زندگی شون همیشه آبیِ آبی باشه 
 
تولدتون مبااااارک