سلام بچه ها

از چند نفر شنیدم حال و هوای کلاس، دیگه مثل سابق نیست؛ وبلاگ هم بدتر. یه جورایی ظاهرا سرمای هوا روتون اثر گذاشته و شما رو با همدیگه غریبه کرده. ولی من امیدوارم و مطمئنم دوباره کلاسمون گرم میشه. گرمِ گرمِ گرم؛ با گرمایِ صندلی داغ

از امروز به مدت یک هفته، دوست و همکلاسی خوبمون سرکار خانم نفیسه مظفری نژاد در خدمت شما هستن تا به سوالات قشنگتون جواب بدن. خواهشا کم لطفی نکنین منظورم اینه که صندلی رو داغ نگه دارین. خودتون هم بهتر از من میدونین که احترام باید حفظ بشه. راستی یه خبر خوش سعی کنین سوالات متنوع و جذابی بپرسین چون داما 88 به زیبا ترین سوال، هدیه میده

حالا یک.....دو.....سه.....حرکت

از همین الان شروع شد...

توجه:صندلی داغ تموم شده و دیگه امکان درج نظر وجود نداره