دوستان جلسه دوم کلاس های کارآفرینی فردا یکشنبه 90/2/25 در

دانشکده دامپزشکی ساعت 12 تا 14 برگزار میشه،در ضمن موضوع

مورد بحث فردا پیرامون پرورش شترمرغ وتوجیهات اقتصادی اون

هست که توسط جناب آقای مهندس بهارلو وآقای زمانی ارائه میشه


لازم میدونم یکسری توضیحات بدم در این کلاسها گواهینامه هایی به هدف حضور شما در این کلاسا ارائه میشه پس حضورتون در کلاسها خالی از لطف نیست ضمن اینکه شرکت در این کلاسا کاملا رایگان می باشد