کی جرات داره با تفکیک جنسیتی مخالفت کنه ؟
کی جرات داره با تفکیک جنسیتی مخالفت کنه ؟ ها ؟ هر کی مخالفت کنه مفسد فی الرضه . بلهههههههههههه بلهههههههههههههههه . اگه می خواین بیاین توو دانشگاه تا فساد کنید و با دخترای مردم مختلط بشین برین لاس وگاس هر غلطی می خواین بکنین . این همه نابغه رفتن آب از آب تکون نخورد حالا شما که برید که کلا فرقی نمی کنه . اصلا به نظر من باید تووی خونه ها هم این طرح انجام بشه . اصلا چه معنی داره که خواهر و برادر با هم توو یه خوونه زندگی کنن ها ؟ مفسد ها . گناه کار ها . خجالت بکشین . شرم کنین . اگه وضع همین جوری ادامه پیدا کنه تسونامی میاد همتون رو نابود می کنه . حالا از ما گفتن . (( لعنت الله علی القوم المختلط ))
![]()
+ نوشته شده در یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۹ ساعت 18:29 توسط فرید لاهیجانی
|